Συχνές Ερωτήσεις
- Τι είναι η hapitel ;
H hapitel είναι η μοναδική διαδικτυακή πύλη στην Ελλάδα που κάνει σύγκριση προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας, ίντερνετ και συνδρομητικής τηλεόρασης και σας καθοδηγεί ώστε σε ένα μόνο βήμα να βρείτε τι ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας και κυρίως τι σας συμφέρει οικονομικά για όλα τα προγράμματα και συνδυασμούς της αγοράς.
Επίσης, σας δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλετε on-line το πακέτο που επιθυμείτε, καθώς εν συνεχεία προωθεί την παραγγελία σας σε ανεξάρτητους από την hapitel πράκτορες – συνεργάτες των παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ίντερνετ και συνδρομητικής τηλεόρασης, οι οποίοι και προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες και επιβεβλημένες ενέργειες, προκειμένου για την επεξεργασία αυτής, την επικοινωνία με εσάς, τη συμπλήρωση των σχετικών συμβατικών κειμένων, με σκοπό την ολοκλήρωση της πώλησης με την κατάρτιση της σχετικής σύμβασης.
Η πύλη είναι ανεξάρτητη από οποιαδήποτε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και δεν επιχειρεί να σας πείσει να αγοράσετε συγκεκριμένα προγράμματα. Αυτό αποτελεί δική σας τελική επιλογή. Η hapitel περιορίζεται στην εύρεση και παρουσίαση των φθηνότερων πακέτων της αγοράς που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες σας.
- Τι προσφέρει η hapitel;
Η hapitel προσφέρει αξιοπιστία και ταχύτητα στην αναζήτηση και σύγκριση προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης που διαθέτει η αγορά, με στόχο την εύρεση των φθηνότερων εξ αυτών. Με αυτόν τον τρόπο έχετε άμεση ενημέρωση για τρέχουσες προσφορές και μπορείτε να επιλέξετε την πιο οικονομική λύση που εξυπηρετεί καλύτερα τις προσωπικές ή επαγγελματικές σας ανάγκες.
- Πώς λειτουργεί η hapitel;
Η hapitel σας καθοδηγεί σε ένα μόλις βήμα να επιλέξετε τα κριτήριά σας για το είδος των πακέτων ή υπηρεσιών που ψάχνετε.
Είναι πολύ απλό, επιλέγετε την ιδιότητά σας και για ποια υπηρεσία ή περισσότερες επιθυμείτε να βρείτε πακέτα. Αναλόγως την υπηρεσία συμπληρώνετε λεπτομέρειες για τι ακριβώς θέλετε από την υπηρεσία / τις υπηρεσίες της επιλογής σας.
Με το που πάρετε τις απαντήσεις-λύσεις μπορείτε, στην ίδια οθόνη, αλλάζοντας επιλογές να βλέπετε άμεσα τις νέες λύσεις. Είναι δυνατόν να δείτε αναλυτικά τι σας προσφέρει η κάθε λύση επιλέγοντας τo «Δες Αναλυτικά». Επιπλέον σας δίνεται η δυνατότητα να εκτυπώσετε κάθε λύση ξεχωριστά με τις λεπτομέρειές της, καθώς και να τη στείλετε σε φίλο σας μέσω email.
- Κάθε πότε ενημερώνεται η βάση της hapitel;
Η βάση της hapitel ενημερώνεται καθημερινά με όλες τις δημοσιευμένες προσφορές των εταιρειών της αγοράς και επιλέγει να σας παρουσιάζει κάθε φορά τη φθηνότερη λύση. Άλλωστε, στόχος της hapitel είναι να έχετε άμεση ενημέρωση για τα πακέτα ή συνδυασμούς πακέτων και προγραμμάτων κινητής, σταθερής, ίντερνετ και συνδρομητικής τηλεόρασης ώστε να μη χρειάζεται να αναλώνεστε σε κουραστικές έρευνες αγοράς από εταιρεία σε εταιρεία και από πρόγραμμα σε πρόγραμμα.
- Μπορώ να βρω όλα τα πακέτα της αγοράς;
Με βάση τα κριτήριά σας, η hapitel σας προτείνει λύσεις με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς πακέτων που είναι διαθέσιμα στην αγορά, ξεκινώντας από τις φθηνότερες!
- Απο πού βρίσκει η hapitel τα δεδομένα;
Η hapitel βρίσκει τα δεδομένα της από τα δημοσιευμένα πακέτα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης.
- Υπάρχει χρέωση για την χρήση της πύλης;
Όχι, δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση.
- Είναι δωρεάν η παραγγελία του πακέτου που επιθυμώ μέσω του διαδικτυακού τόπου της hapitel;
Βεβαίως είναι δωρεάν. Για την καταχώρηση της παραγγελίας στη hapitel ουδεμία χρέωση υφίσταται. Εννοείται ότι θα υπάρχει χρέωση για την ολοκλήρωση της σύμβασης αγοράς που αφορά βέβαια στον εκάστοτε πάροχο.
- Μετά την παραγγελία μου ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται;
Αμέσως μόλις καταχωρήσετε στη hapitel την παραγγελία σας για το πακέτο που επιθυμείτε, αυτή θα προωθηθεί σε ανεξάρτητους πράκτορες – συνεργάτες των παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ίντερνετ και συνδρομητικής τηλεόρασης. Ο πράκτορας στον οποίο θα προωθηθεί η παραγγελία σας, θα φροντίσει να έρθει σε επαφή μαζί σας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, την επεξεργασία αυτής, τη συμπλήρωση όλων των αντίστοιχων συμβατικών κειμένων κ.ο.κ. Μέσα στις επόμενες ημέρες από τη λήψη της παραγγελίας σας και κατόπιν σχετικής συνεννόησης με εσάς, ο πράκτορας θα σας παραδώσει για υπογραφή μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών τα συμβατικά κείμενα που απαιτούνται για την κατάρτιση της σύμβασης πώλησης στο όνομα και λογαριασμό του παρόχου. Με αυτό τον τρόπο, θα ολοκληρωθεί η σύμβαση πώλησης απευθείας με τον πάροχο που επιθυμείτε, από την άνεση του χώρου σας.
- Ποιος ο ρόλος της hapitel στη διαδικασία αγοράς του πακέτου;
Η hapitel καταχωρεί τις υποβαλλόμενες στη διαδικτυακή της πύλη παραγγελίες των χρηστών- επισκεπτών της για προϊόντα και υπηρεσίες των εκάστοτε παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης, τις οποίες και εν συνεχεία διαβιβάζει στους πράκτορες – συνεργάτες αυτών. Αυτοί αναλαμβάνουν όπως προβούν σε όλες τις αναγκαίες και επιβεβλημένες ενέργειες, προκειμένου για την επεξεργασία της αιτήσεως παραγγελίας, την επικοινωνία με τον εν δυνάμει πελάτη, τη συμπλήρωση των σχετικών συμβατικών κειμένων, με σκοπό την ολοκλήρωση της πώλησης με την κατάρτιση της σχετικής σύμβασης. Η hapitel δεν έχει ανάμειξη στα μεταγενέστερα της διαβίβασης της παραγγελίας στάδια, μέχρι και την κατάρτιση η μη της σύμβασης πώλησης.
Η hapitel δεν φέρει καμία ευθύνη για την επεξεργασία της παραγγελίας που υποβάλετε μέσω της παρούσας διαδικτυακής πύλης, καθώς και για τη τυχόν διαθεσιμότητα, αξιοπιστία, εγκυρότητα, ελάττωμα, απουσία συμφωνηθείσας ιδιότητας του προϊόντος, εξοπλισμού και υπηρεσίας τα οποία και παραγγείλατε, για την κατάρτιση της σύμβασης πωλήσεως με τον εκάστοτε πάροχο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς και για τις τυχόν εγερθείσες αξιώσεις μετά την κατάρτιση αυτής.
- Περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ και οι κρατικοί φόροι στις τιμές των παγίων που εμφανίζονται στη hapitel;
Για λόγους συγκρισιμότητας των τιμών στη hapitel με την πολιτική προώθησης των πακέτων από τους παρόχους, στις τιμές περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ αλλά όχι οι κρατικοί φόροι/τέλη κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ.
- Μπορώ να μην προχωρήσω τελικά στην αγορά του πακέτου;
Φυσικά και μπορείτε να μην προχωρήσετε στην αγορά του πακέτου, έχετε όλα τα δικαιώματα του καταναλωτή – αντισυμβαλλόμενου με τον πάροχο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης, σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα εκ του νόμου.
- Τι είναι το «Δες Αναλυτικά» στην οθόνη των Αποτελεσμάτων;
Κάτω από καθε «Λύση» μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις υπηρεσίες ανά μήνα που σας προσφέρει κάθε πρόγραμμα ή συνδυασμός προγραμμάτων, με βάση τα κριτήρια που θέσατε (οι υπηρεσίες εμφανίζονται με γράμματα bold). Επίσης μπορείτε να δείτε τι παραπάνω περιλαμβάνει το πρόγραμμα που σας προτείνεται πέραν αυτών που ζητήσατε.
- Μπορώ να εκτυπώσω ή να στείλω μέσω mail τα αποτελέσματα;
Στα «Αποτελέσματα» είναι δυνατόν να εκτυπώσετε ή να στείλετε μέσω email κάθε λύση που σας ενδιαφέρει χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα εικονίδια.
- Μπορώ να αποθηκεύσω τα αποτελέσματα της αναζήτησης;
Η hapitel δεν παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης των αποτελεσμάτων της αναζήτησης. Είναι πολύ πιθανό τα αποτελέσματα να είναι διαφορετικά σε επόμενη αναζήτηση, καθώς ανανεώνονται σύμφωνα με τα τρέχοντα κάθε φορά προϊόντα των εταιρειών. Μπορείτε όμως να εκτυπώσετε τη λύση που σας ενδιαφέρει επιλέγοντας το εικονίδιο εκτύπωσης, καθώς και να τη στείλετε όπου επιθυμείτε μέσω email .
- Γιατί το πάγιο δε συμπίπτει με τις διαφημίσεις των παρόχων;
H hapitel είναι πάντα εναρμονισμένη με το πραγματικό πάγιο κάθε προγράμματος. Η απόκλιση από τις τιμές που διαφημίζουν οι πάροχοι οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
α) Οι προσφορές μπορεί να αφορούν σε περιορισμένο αριθμό μηνών, οπότε σε αυτήν την περίπτωση η hapitel για να είναι συγκρίσιμες οι τιμές σε πραγματική βάση παρά τα φαινομενικά δελεαστικά ποσά των εκπτώσεων, βγάζει σταθμισμένο μέσο όρο μηνιαίου παγίου ανηγμένο στο έτος.
β) Υπάρχουν ειδικές προσφορές συνεργαζόμενων εταιρειών-παρόχων που μπορεί να μην τις γνωρίζετε.
γ) Υπάρχουν ειδικές προσφορές εταιρειών επειδή είστε ήδη συνδρομητές συνεργαζόμενων εταιρειών.
δ) Υπάρχουν ειδικές τιμές με εγγραφή μέσω internet.
Σε κάθε περίπτωση η εξήγηση της ειδικής προσφοράς και της τιμής του παγίου είναι ρεαλιστική και παρουσιάζεται στα αποτελέσματα, είτε απευθείας στο πινακάκι αποτελεσμάτων είτε μετακινώντας το ποντίκι πάνω από το θαυμαστικό δίπλα στο όνομα του προγράμματος.
- Γιατί δε φαίνεται στις λύσεις το πακέτο ή η εταιρεία που χρησιμοποιώ;
H hapitel σας παρουσιάζει τις πρώτες 50 φθηνότερες λύσεις που ανταποκρίνονται στα κριτήρια σας. Το ότι δεν υπάρχει στις λύσεις το πακέτο που χρησιμοποιείτε, οφείλεται είτε στο ότι είναι ακριβότερο από τα πρώτα 50 είτε στο ότι δεν ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις που εισαγάγατε είτε στο ότι έχει πάψει πλέον να είναι εμπορικά διαθέσιμο.
- Το πακέτο που μου προτάθηκε δεν ήταν διαθέσιμο από τον πάροχο.
Η hapitel δε φέρει ευθύνη για τυχόν λαθεμένες ή μη έγκυρες πληροφορίες από τους παρόχους ή για τη διαθεσιμότητα πακέτων σε σημεία πώλησης. Η πύλη ενημερώνεται καθημερινά από τα δημοσιευμένα προγράμματα των εταιρειών ώστε να βρίσκετε τη φθηνότερη λύση που σας ικανοποιεί τη στιγμή της αναζήτησης.
- Δεν είχα κανένα αποτέλεσμα!
Είναι πιθανό να μην υπάρχει στην αγορά διαθέσιμο πακέτο που να ανταποκρίνεται στα κριτήρια σας. Βελτιώστε τα κριτήρια και ξαναδοκιμάστε.
- Μπορώ να διαφημίσω την επιχείρηση μου μέσω της hapitel;
Ναι, η hapitel προσφέρει δυνατότητα διαφήμισης και προβολής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.
- Δε βρίσκω απάντηση στο ερώτημα μου.
Αν δε βρήκατε στα παραπάνω την απάντηση που αναζητούσατε, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.